You In Forty Years

Aug 30
Aug 29
noagela:

True selves revealed

Dean’s always embarrassed and Randy’s a cat.

noagela:

True selves revealed

Dean’s always embarrassed and Randy’s a cat.

Aug 29
Aug 29
Aug 29

prguitarman:

lofigotchi:

I remember we’ve actually rented a dozen tapes of this awetrain series when I was like 5

NO WONDER I TURNED OUT TO BE LIKE THIS

Also holy sHIT 0:56

Haha the cat

Aug 29
Aug 29
alternativepokemonart:

Ever wondered what those little Pokemon houses look like on the inside?

alternativepokemonart:

Ever wondered what those little Pokemon houses look like on the inside?

Aug 29
Aug 20
Aug 20

captain-ahanne:

WTF Glitches

Aug 20
frickyeah1990s:




Lee Thompson Young known for his starring role in The Famous Jett Jackson and Johnny Tsunami was found dead today from a self-inflicted gun injury. What the hell.. he shot himself in the face. 




Man, Jett Jackson was the ish, RIP.

frickyeah1990s:

Lee Thompson Young known for his starring role in The Famous Jett Jackson and Johnny Tsunami was found dead today from a self-inflicted gun injury. What the hell.. he shot himself in the face. 

Man, Jett Jackson was the ish, RIP.

Aug 20
Aug 16
Aug 16

johnny-worthington:

bryko:

Making this video made me realize that I need a job

JESUS FUCKING CHRISTDS

Aug 16
the2000sblog:

nadork:

themoonflow:

assachusetts:

darthxinvader:

gabbydeloreann:

Rest In Peace, Lisa Robin Kelly aka Lori Forman | March 5, 1970 - August 14, 2013

Noooooooooooooooo:

No fucking way

OH MY GOD

FUCK OFF OMG

Yeah I saw it on Huffington Post, she dead

I was JUST looking her up the other day.

the2000sblog:

nadork:

themoonflow:

assachusetts:

darthxinvader:

gabbydeloreann:

Rest In Peace, Lisa Robin Kelly aka Lori Forman | March 5, 1970 - August 14, 2013

Noooooooooooooooo:

No fucking way

OH MY GOD

FUCK OFF OMG

Yeah I saw it on Huffington Post, she dead

I was JUST looking her up the other day.